lyckorus suuus

gratis är gott, fick en fantastisk ansiktskräm och en grym mascara igår. plus 4h lektion och fakta om Lumene, så nu kan jag väl typ allt.
nu är de plugg, känner lite nervositet och fantasilöst tänkande just för tillfället.
vi ska börja med trend/ fantasi smink, och hjärnan tänker mer än vanligt just nu..
papperna framför mig är ner kladdade med massa skit..
jag googlar och ser i tidningar, men tingen är ju att hitta något som INGEN ANNAN JÄVEL har gjort..
lätt har jag hört.

men nästa helg drar jag med färjan till danmark för att tjäna storkovan. och på måndag har jag möte med mitt filmteam.
min dröm blir verklighet!




Kommentarer
Postat av: Kicki

VA DUKTIG DU ÄR! FRÄCKT! MEN, DET SER LITE TUNGT UT! NÄR SKA MAN HA SÅN MAKE? (UNDRAR EN SOM BARA ANVÄNDER MASCARA OCH LITE ROUGE)PUSS!

2009-09-20 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0