ge mig mera!

känner mig rätt skev idag. lite trött i kroppen. och så regnar det.
och jag hurrar av glädje.

jag gillar inte när allting ska va på alla andras villkor.
jag vill inte vara chef.
jag vill bara göra allt så som jag vill och på mitt sätt, och göra de jävligt bra.

idag har jag tänkt på jenfa.
jag skulle köpa en banan.
och de blev baaanauuooon.
fniss.





jag är inte skelögd. men om man sitter för länge så kan man bli?!


jag har pratat med min far. han är nu hemma.
och är neger.
då snackar vi svart..
typiskt han.
jag ska med bli de..............


Kommentarer
Postat av: patricw

Du ser ut som Kajsa Bergqvist med den minen :D

2009-05-27 @ 06:39:17
URL: http://sportensframsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0