16-17 maj!!


hej, mitt namn är sleten.

oslo bjöd på en perfekt helg.
umgicks med mina bästa vänner, och då kan inget gå fel!
eftersom vädret inte var på vår sidan i lördags så bangagde vi parkhäng och drog ner till aker brygge.
där väntade båten.
park vs båt?
båt!
de manliga sällskapet gjorde kvällen ändu bättre! :)
efter en del glas vin och storfestande hemma hos min käre vän johan,
gjorde vi åpenbar osäkert.
lördagen avslutades med kebab..
och johannas trånande efter paradise, hotel mats
hon lyckades ragga upp honom på en cykel. men sen blev de inge mer..
(så kastade jag mitt huvud bakåt och skrattade, HAA HAA HAA)

söndag kl 10.00 var de champangefrukost.
på med finklänning o nytt smink...
jag lyckades hålla mig vaken hela frukosten och sen hela dagen i parken.
men somnade gött när jag kom hem...
tur att de bara är 17 maj en gång om året.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0