I'm back

HEJ OSLO!

kändes lite skumt att hoppa av bussen på frogner och gå mot lägenheten.
tre veckor sedan sist.
träden vara grönare o solen värmde.
kändes som jag hade varit borta i flera år.
inte mig nått emot. oslo är piss.

 jag har bara jobbat.
är sliten nu. skulle suttit bra med att vara ledig imorn.
men nej då.
nu ska jag slita röven av mig igen. för att vi är för få folk på jobb.
åh. längtar .. not.
har haft de mer än bra i haugesund. ingen höjdar stad direkt. men den ligger på västkusten. där är allt perfekt.

johanna har förgyllt varje dag med solsken o skratt.
igår satt vi ensamma på en uteservering i hamnen. kl 21.00. PÅ EN LÖRDAG.
de händer ju inte ofta.
men vi hade the time of our life!
vart vi än går, vilken stad vi än befinner oss i. så vet alla vilka "de två svenska glada flickorna" är när vi går därifrån.
konstigt?
har inte konkret svar på de direkt.


ge mig ett badkar och en bastu o alla mina vänner!!
de är söndag. söndag var min favorit dag förr.
men inte nu längre. jag gillar fredagar bättre.


jag har världens bästa lillebror. bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0