hej ny vecka

jag vaknade med solen i ögonen idag..
positivt och negativt med rullgardin.
positivt är att man får en sjukt pigg o bra start på dagen o bara längtar tills man vill komma ut o krama solen.
negativt är ju om man är tok trött och bara vill sova men de inte går för att man blir bländad.
har ingen rullgardin.
så för mig är de, eller måste de va positivt varje dag.
idag ska ut på shopping innan jobbet.
egentligen skulle jag träna.
men shoppa är betydligt svettigare.
så träna kan jag göra i nästa liv.
jag ska köpa skor.
förlåt mamma.
men skor är kul.
och eftersom regnet förstöde mina vita sommarskor. måste jag ju köpa nya?

nu ska jag dra mig. frukost o kaffe o band of horses väntar på mig.

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0