en tur på kajen

som sagt.
väst är bäst.
varför tror östkanten att de ens har en chans? 
i alla tester så kommer väst alltid vinna.
de är stor skillnad på öst o väst.
i väst så är alla jävligt trevliga o glada. medans i öst så känns alla så egotrippade.
väst i sverige o väst i norge har samma anda.
de ser typ likadans ut, luktar likadant, och solnedgången är alltid lika fin.

nu vill jag åka båt.
tur att hamnen ligger två kvarter bort, så kan jag o johanna gå å tråna efter en båt idag.
jobb först.
sen bryggan.
och solnedgång.
längtar tills jag får lön.
lön är gött. gött kött. gött mos.


tack chefen! jag stanna gärna månaden ut o lite till! tack!!

frukosten ropar. de gör den varje morgon, blink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0