den stora dagen

idag var de den stora dagen. de va idag de skulle hända.
och de hände.
jobbigt, tråkigt, blandade känslor.
men känns hur bra som helst!


fan nu har jag fått ansiktskräm i ögonen. försöker se, men de går inte så bra.
svider som f...

min hyresvärd (gina-modelles bästis, btw) och en mäklare skulle komma o se på min lägenhet idag.
tråkigt att jag har varit borta i tre veckor, och lägenheten har lyckats samla på sig allt damm som går att samla på sig under så kort tid.
plus att jag inte var pigg för fem öre igår, utan sov heeeeeeeeela dagen.
hur ska ja ha orkat/hunnit/haft tid att städa då?
ne precis.
undra om mäklaren förstår mig.
don't think so.
skulle gärna vilja veta vad lägenheten är värd.. höhö

ser framemot en fin vecka o en tokbra helg.

fullkomligt älskar sommaren!


Kommentarer
Postat av: patricw

Åh, vilken underbar bild! Jättefin är du :)

2009-05-12 @ 07:39:19
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0