vinter vs vår

DE SNÖAR!
de va ju plus grader och sol härom dagen. vad hände??

jag har ett par halsmandlar som har bråkat med mig sedan jag var 15 år. de kommer i omgångar, ibland så kan de ta flera månader innan dom säger något, men nu vill dom bara fightas, och jag orkar fan inte.
dom måste bort.
jag har inte tid, ork eller råd att vara sjuk mer. så sluta!
ska kurera mig med halstabletter och grönsaker. norska läkare vet nog inte vad dom pratar om.(?!)

jag är lite förvirrad, nervös och stressad på samma gång. allt händer så fort.
varje dag är ett äventyr.
om inte äventyren framöver bjuder på något bra. så känns allt förgäves! och då jävlar.

lev nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0