trauma

"Goda tankar bär god frukt, dåliga tankar bär dålig frukt - och människan är sin egen trädgårsmästare"


mitt hat mot att bära jeans och skjorta måste ha med min barndom att göra.
sorry mamma, men detta är nog ditt fel.

när jag skulle ta mitt första skolfoto så bestämde min mamma vad jag skulle ha på mig.
min envishet har jag fått från mor. och den gången fick hon sin vilja igenom.
efter många om och men
ett par ljusa, baggy jeans, med rosor på kanten av fickorna och en sjukt obekväm vit skjorta som man kunde knyta i halsen.(skolfotot blev ju dock ett av min bästa)
efter de tog jag inte på mig jeans förän i 10år ålder.
dom slet jag inte direkt ut dom heller.

jag tackar gud för att leggings kom till modevärlden...YESYESYES

idag hade jag på mig jeans.
sjukt obekvämt, men sjukt snygg..
en gång i månaden går de fint att lida pin..


nu har jag packat, och om en halv timme drar jag...





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0