pannkakor med jordgubbsylt


jag var ju bara tvungen att ta mig till affären idag.
nässparyen tog slut i natt efter en fuktasvärd smärta i örnen. 
öroninflamation? alla har väl haft de..
smärta. de är smärta!!

eftersom våren äntligen lyckats ta sig till oslo, jiihoo
gick alla människor, som var på väg till sina jobb, med sina nya fräscha pilotbrillor och kritvita nya tennisskor och såklart  en het skinnjacka, aah alla såg så fräscha och våriga ut.
medans jag hade en varm dunjackan, sövlar, vantar och en halsduk så stor att den nästan nuddar marken när jag går..
orättvist.
mycket.
men jag tog mig kraft till att göra pannkakor.
så jag blev rätt nöjd ändå.

det är så jävla tråkigt att laga mat till sig själv?
oroa dig inte johanna, jag kommer laga så mycket mat till oss så du kommer aldrig att gå hungrig...;)

this is johanna, min samböo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0