jag ska bli barbie

vad hände med februari?
jag gillar inte februari.
hela månaden är bara piss.
nu är de mars, och bara tre veckor kvar till april.
april kan bli årets bästa månad...
VI HÅLLER TUMMEN!!!!!!!
två betyder otur?!

jo, haugesund. så här ligger de till.
gina ska ju självklart föröka sig ännu mer..
första butiken för i år blir i haugesund (uttalas, haeeeeuugesund)
denna stad ligger på norgesvästkust, ca en timme över stavanger.
jag har fått äran att åka dit (på obestämd tid ännu) och hjälpa till med öppningen.
att öppna en helt ny butik är bland de roligaste som finns.
man får vara med från scratsh, ett tomt lager, inga hyllor, inget golv, ingen kassa, inga provrum, ingenting. TOMT.
de bästa är timmen innan vi öppnar butiken på öppningsdagen då man ser hur resultatet blev ;)
en härlig känsla...

våren kommer gå fort. nu känns allt så bra...
imorn natt, åker jag till stavanger över helgen.. HALLELULJA
helgen efter det kommer becka, WALALALALALALALA
helgen efter det är de barbie-party, HEY KEN!

oscar, han e min bror. min lillebror. i helgen så åkte vi bil, vi åt middag ute, drack öl, många öl, vi dansade, lyssnade på björn gustafsson, sov i soffan, hyrde film, åt godis och chips, shoppade kläder, kramades, klagade på snön, åt korv stroganoff och sa hejdå puss puss. han är guld. utan han är inte jag mej.
men skitungen måste skaffa sig ett jobb, snarast!!!


Kommentarer
Postat av: Empa!

Joo du, det blir nog inte så många Ken där.. Har sett bilder på de killar hon har bjudit och det är inte riktigt ngt att sätta tänderna i om man säger så. Men jag tror det blir riktigt skoj ändå. Du kommer vara där, jag kommer vara där.. What can go wrong?

2009-03-04 @ 21:59:36
URL: http://jottemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0