bubblor

idag vaknade jag av solen i ögonen. hääääääääääärligt.
klockan var ju dock 7.30, men solen ska vi inte jaga bort nu när den äntligen är här.

jag tycker alla människor förändras mellan vinter och sommartid.
de är som att på vinter stänger alla in sig i en liten bubbla och låssas som omvärlden inte finns, men så fort solen och värmen kommer spricker bubblan, och alla är glada och lyckliga!
är vintern verkligen så deprimerande? och varför?
finns de så lite för oss människor att göra på vinter? eller är de bara för att vi ogillar kylan?

jag känner på mig att jag inte kommer vara hemma så mycket efter jobbet de kommande månaderna.
och de betyder mindre datasittande.
mindre face. mindre blogg.
jag ska leva lite nu.
ge mig en öl!!!!!!! de är sommar!!!




lite känsla..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0