reklam-lover


jag tror jag är en av få som älskar att få reklam i brevlådan..
-ska vi se vad ica har att erbjuda den här veckan. 
typ.
skitkul.
ibland så får jag bara frognertidningen, och den handlar bara om massa tråkiga akiter och märklar grejer.
not intressant...

nu laddar jag ner 2.a säsongen på gossip girl.
fina grejer.
alla är så snygga?

när man är sjuk så får datorn extra mycket uppmärksamhet och jag tror jag nästan har varit inne på varenda internetsida (som jag känner till) 10 tusen gånger. facebook är ju inte så jävla kul egentligen. mycket roligare att blogga och tradera.
tradera är fränt. har hittat massa schyssta grejer. 
meningen med hela tradera-grejen var ju att jag skulle bli av med skit. så egentligen så får jag inte köpa något??
eller?
man kan ju göra ett eller annat undantag?
weekendbag i ljusbrunt skinn för 80spänn? ursäkta mig(shopaholicnr1) men den ÄR faktiskt godkänd!
????
mamma???


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan se att viruset inte har satt sig i "måste ha och måste köpa" delen av kroppen. Känns skönt, då är du nog snart på benen igen, min lilla groda. Men du vet att köper du en ny väska måste du lämna en av dina gamla till mamsen. (Regel nr 1). Puss o Kram

2009-03-16 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0