Nytt och gott

nu börjar våren komma. och jag känner på mig att stora förändringar är på väg.
depp-perioden (januari-mars) är snart över och jag måste ta nya friska tag.
2009 skulle ju bli de bästa året ever bestämde jag och johanna.
DÅ FÅR VI HELT ENKELT GÖRA NÅGOT ÅT DET!
johanna är på väg tillbaka till oslo. ska lämna kära, underbara, fantastiska stavanger.
jag har ångrat varje sekund. och nu kommer vi bli två.
planerna för de kommande åren är;
oslo
bali
trollis
borås
gbg
mina planer brukar gå itu, så vi får se om detta håller.


idag ska jag säga hej hej till tandläkaren.
men bara hej.
sen ska jag shoppa med min lillebror.
och äta middag med far.
härligt att vara ledig på en måndag.


jag har en vän som heter anders.
jag kommer ihåg första gången jag träffade han.
vi va 15.
de va fotbollscup på älvhögsborg. och han hade långt ljust hår.
och flickvän..
han vill hälsa till sin familj och Niklas Sandberg med orden "Kom tillbaka till gnaget!"



sooooooooolastranden

Kommentarer
Postat av: Sanne

ser fram emot sista platsen på listan. får hoppas att jag är kvar här då:)

2009-03-11 @ 22:11:05
URL: http://saganomsanne.blogg.se/
Postat av: sofej

jaaa.. vart ska du??! :)

2009-03-12 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0