JA!JA!JA!JA!



DE FINNS INGA NEJ, BARA MASSA JAAAAAAA, JA, JA, JA!!!
HULTSFRED, YES BOX



HENOK ACHIDO [S]
BADDIES [UK]
DAN BLACK [UK]
CILIHILI [S]
*NY! CONVOJ [S]
*NY! CULT OF LUNA [S]

*NY! DEAD BY APRIL [S]
DROPKICK MURPHYS [US]
EMMY THE GREAT [UK]

FRANZ FERDINAND [UK]
THE GOSSIP [US]
GRAVEYARD [S

HELLO SAFERIDE [S]
FRIDA HYVÖNEN [S] 
THE HEART STRINGS [UK]
MAIA HIRASAWA [S]
INVINCIBLE [US]
JOHN ME [S]

THE KILLERS [US]
*NY! KINGS OF LEON [US]
KLAXONS [UK]
THE KOO KOO'S [S]
LENKA [AU]
*NY! LILLASYSTER [S]
MADNESS [UK]
MARKUS KRUNEGÅRD [S]
MELEEH [S]

SIMON NORRSVEDEN [S]
PETER BJORN AND JOHN [S]
PILGRIMZ [DK]
PRETTY WHORES [S]

THE SACRED SAILORS [S]
REGINA SPEKTOR [US]
SONIC SYNDICATE [S]
THE SOUNDS [S] 
MARNIE STERN [US]
TAKIDA [S]
ANNA TERNHEIM [S]
TIMBUKTU [S]  
WIGGY FROSTBITE [S]
*NY! THÅSTRÖM [S]

VICTIMS [S]
WALKING WITH STRANGERS [S]
WHITE LIES [UK]
LARS WINNERBÄCK x4 [S]
MAJESTY [US


en förjävla bra födelsedag hanna!!!!
vi säger, tack så mycket, tack tack tack, tack..tack så mycket..




Kommentarer
Postat av: Hanna

jag säger: jajajajaajaja! och tacktacktack!

du får kings of leon på din födelsedag! jag får the killers på min, kan ju inte bli fel! (jag har kollat in spelschemat)

mando diao också?

2009-03-14 @ 16:18:41
URL: http://hoppenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0