frisk

jag är frisk.
att vara tillbaka på jobbet igår var helt fantastiskt! energin flödade och jag kunde inte sluta le.
vi är ett grymt bra gäng vi har på gina. alla är så olika. jätteolika.
tror att de krävs att vi är olika för att i ska matcha varanda.

jag ser framemot förändring nu.
de måste hända någonting. hela tiden. varje dag.
längtar tills johanna kommer. då kommer de ske saker. vi är lika.
tidsoptimister, lättroade, flirtiga, party like a rockstar!

nu börjar uteserveringarna =sommar.


idag saknar jag sverige.

jag ska aldrig mer bli sjuk.
(bak i bordet)

Kommentarer
Postat av: patricw

Åh, de där ögonen.. smälta

2009-03-22 @ 23:50:21
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0