en dag är jag nöjd.


de känns som att alla människor ger upp så lätt.
man hoppas på en sak, sen när de inte blir som man tänkt sig, så ger man upp??
"näe, men jag orkar inte", "de tar sån tid", "de blev inte som jag ville ändå".
sluta för fan.
kämpa och vinna. de är de livet handlar om.
ger du upp så förlorar du.
men man ska tävla med sig själv, inte med andra. sig själv. viktigt


jag har fått mycket serverat på ett silverfat, men jävlar vad jag har jobbat för det.
just nu känns de som jag kämpar och kämpar men att de inte tjänar någonting till.
självklart har tanken slagit mig, " nu orkar jag inte mer".
men jag har lovat mig själv att aldrig ge upp. för en dag står jag där. NÖJD.
även om de tar 1 månad - 10 år.


nu väntar solen på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0