cowboy


nu leker jag amerikan. jag har på mig mina skor. inomhus.
mina vita converse.. aahh...
dom är ju SÅ snygga på.
och dessutm döljer dom att jag har en röd och en blå strumpa på mig.
höhö
vem kom på att vi nordiska människor ska gå skolösa inne?
i amerika så sover dom nästan med skor.
undra om amerikaner har problem med fotsvett?

när jag var liten så kom ofta min farbror från danmark och hälsade på oss.
då gick han alltid runt i bruna häftiga cowboy boots inne hos oss, oavsett årstid, högtid, fest, kalas, morgon eller kväll.
han hade nog på sig dom dygnet runt. då tänkte jag att alla danskar går nog runt i bruna cowboy skor?
jag tror tillochmed att de var fransar på dom...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0