chi chang


jag tror att jag är superwoman.
jag ska alltid vara överallt, aldrig missa något, ställa upp hit o dit. vara positiv och gla, och sprattla av energi.
det är sofie.
jag.
sån är jag.

men ärligt, så har jag inga superkrafter.
jag kan inte flyga.
jag kan inte springa i 100km/h
jag har heller inga pippi-muskler.

detta gör så att de slutar som idag.
idag har jag kämpat in i de sista.
men kroppen orkade inte mer.

huvudet spängs snart, mina mandlar är stora som tennisbollar, och hur hög min feber är vill jag inte veta.
JAG HATAR ATT VARA SJUK.
GUD GE MIG KRAFT!!!


chi chang, ska göra så att jag får min energi tillbaka..


jag är ingen superwoman.
helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0