beroende


halstabletten är min bäste vän just nu.
i några sekunder så är allt helt underbart, jag kan svälja, skratta och prata.
men sen kommer smärtan tillbaka och jag tror att jag ska avlida.
-jag är ingen superwoman.
-nej nej nej
när man är sjuk så känner man sig så liten.
ligger i soffan, och så fort man tar ett steg känns som att taket ska rasa ner över en.
man är liksom instängd från omvärlden, och de ända man kan göra är att kolla på urdåliga serier på tv.
uufffff..
LÅT MIG KLAGA.
jag är aldrig dålig. aldrig.
men när jag väl blir de. då jävlar...
håller på att ladda ner första säsongen av gossip girl, jag är väl den sista på denna jord som inte har sett de än.
beklagar.
nu är de bara 10h kvar... haha. fort går de ju inte.


ibland så undrar jag vad mina grannar har för liv.
jag ser dom typ aldrig.
de ända jag vet är vad dom lagar för mat.
igår gjorde min högra granne kanelbullar.
min vänstra granne åt pizza.
grannen under hade fisk på gång..
och från rock-killen längts ner luktade de pannkakor...  tänka sig..


nu ska jag snart till läkaren. han ska känna på mina mandlar..
idag är dom som basketbollar..



elvis, innan han klippte lugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0