barbie-fest

nu vet jag vem de är som är gravid.
men de kan jag inte säga högt.


igår var den omtalade barbie-festen. jag var grön. frida va rosa. jennifer va sailor.
råsminkade, stort hår, och sjukt fula klänningar.."jag känner mig fan som en barbie", frida.
festen hade allt från barbie-brud till en rosa ken, självgjorda klänningar och tråkiga jag-vill-inte-klä-ut-mig personer.
jag och frida ditscha festen runt 12 och drog ut.
vi hade en mycket lärorik afton.
blandade allt från champange, woo woo, öl, rikabratz, vänersborgare?!!!, kebabipita, gapskratt, chocklängder, gratisärgott, powerwalk, 35-åring, dans dans åååå daaans!!

nu har vi beställt bio biljetter. vi ska gå å se poppis filmen, män som hatar kvinnor.
har fått väldigt många negativa reaktioner på att jag inte har läst bok/böckerna, och att jag inte borde se filmer före.
men jag vill..och ska. om exakt 4h.
popcorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0