fotbollsfeber slutade i blod


efter en heldag på jobb så var vi laddade för att inta sittplatserna på Saras Telt för att se sverige-danmark.
vi kan ju inte klaga på att vi inte såg något för folkmassorna.
för vi satt nästan på tvn.
efter 4 öl var, en trasig stol, en blöt player, cat-fight och mycket skratt var den sjukt dåliga matchen slut, och mer öl väntade hos frida o jenny!
de va en tjejförfest utan dess like
synd att ni missade de killar!

jag kan ju inte påstå att jag är lika klantig som johanna o frida.
klart att jag har svårt att hålla mina långa armar och ben i styr ibland..
igår ramlade jag.
och de började blöda.
de blev ett hål.

coolt att bli tacklad på grus en fotbollsmatch.
inte coolt att ramla på fyllan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0