nu va de slut.

på solen.

ibland så tittar den fram, men försvinner nästan lika fort igen.
detta är svensk sommar!

idag har jag hämtat möbler på kusten till min lägenhet!
ajemän, min lägenhet!
kommer bli fett, fett, fett!!!
15 juli!

helgen spenderade jag på bucket birthdayparty i oslo hos mina favoriter!
jag fyller år o frida fyllde år i fredags!
vi tog fram filtar som vi satt på för att stolarna inte räckte till, hängde upp ballonger,
drack sprit ut buckets o ca 45 människor kom till vår bakgård!
kunde inte blivit så mycket bättre!!!

nu packar jag för ännu en utflykt på min semester..
HULTSFREDSFESTIVALEN!
min födelsedag ska jag fira tillsammans med KINGS OF LEON!
impuls- jag o hanna - vi är bäst ( så är de bara )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0