öl öl öl mera öl..

städa är kul har jag hört.
och när man bor ensam måste man ju göra skiten själv, de är ju ingen annan som kommer o städar åt mig.
och varför känns de som de blir mer stökigt bara för att det är JAG som måste städa?
jag städar nog varje dag..
ser ut som fan när jag går till jobbet. men jag vet inte vad jag gör?
uff...
men lite roligare blev efter att ja fick min LILA dammsugare av pappa i julklapp, TUSEN TACK!!!

ikväll måste jag ju verkligen städa, iaf diska, eftersom jag ska hem i helgen, och de är ju alltid härligt att komma tillbaka till en nystädad lägenhet :)
har inte packat heller.. vad ska jag ha på mig? vad ska jag göra?
fredag-tacos,lördag-gbg-utgång,söndag-bakis-oslo....blir nog den stora resväskan!

torkad mango - min nya passion

imorn vid den här tiden sitter jag, mor o bror OCH ELVIS hemma i soffan och äter tacos occh ser på en grym film :)
men de första jag ska göra är o sola.. o drömma att ja ligger på playan med en iskall öl i handen och mina bästa vänner vid min sida.
kan bli gött :)

fick kort från frida idag, tårarna var nära...!!

nä nu måste jag verkligen packa, o så måste jag sova, börjar ju tidigt imorn också..  fan nu känner jag mig jävligt gnällig, måste sluta innan jag blir irreterad.
gud va jag svär..

Kommentarer
Postat av: Fresh

Tjena bella. Kolla vart ja hitta mig fram:)såg att du kör på en gbg utekväll. Ska oxå nämligen va i gbg lördag kväll. Slå en pling så kanske vi kan hälsa iaf.kram

2009-01-23 @ 10:33:48
Postat av: Emelie

Gumman! Jag saknar dig. Jag hatar också män! Män är skit och svin. Ska vi leka?

2009-01-25 @ 04:34:39
URL: http://whathappenstomorrow.blogg.se/
Postat av: Nils Åke Johansson

Ville bara sænda min hælsning. Åke

2009-03-07 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0