mumma

"jag vill träffa någon som jag inte kan sluta titta på"!


nu har jag druckit upp all min tropiska juice och är fortfarande sugen.. fan

tog nu på mig min extremt braiga ögonkräm, känner mig genast 10 år yngre, hahah
läste i "shape up" (en träningstidning) idag på lunchen och man ska tydligen inte använda ansiktskrämen som ögonkräm också för att huden runt ögonen är mycket tunnare än i resten av ansiktet. så därför måsta man ha två.
vilken tur att jag har de då, tänkte jag.. clinique, måste nog var den bästa ever.
alla about eyes.. 10 poäng!

de här var den jobbigaste och segaste onsdagen på länge, har inte varit så trött på jobbet, ja iaf inte detta året än.. har ju bara gått 21 dagar då, men jag trodde seriöst att dagen aldrig skulle ta slut.
vi har rea. allt kostar 49 spänn. kunderna går crazy bananas på kläderna, helt sjukt, lika fascinerad(hur stavas de??) varje gång..
idag bara vi slängde upp kläder, prisade o sålde. övertrevligast på gatan var vi också. kunderna äälskar gina... ååh ååh

btw, fick in en så rååååååsnygg jacka idag, bijou blue, hyfsat lång, på mig gick den lite över knäet, parkas typ.. herregud säger ja bara, forstätter de så har så kommer pengarna försvinna.
 .. nu måste ja dock sova.. imorn ska jag hämta mina två klänningar från asos.com som ligger o väntar på mig på posten...längtar som fan! måste sova fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0