vad har en groda o en katt gemensamt?

jag överdriver nog lite för mycket när jag tänker ibland. jag tror alltid de värsta, men egentligen så är de ingenting att oroa sig över. så helt plöstligt så upptäcker man att allt är as bra, och att de inte finns någonting att vara nervös för, eller tänka någon dum tanke åt. en sådan dag har jag haft idag, helt fantastiskt faktiskt. lite imponerad över mig själv.. " jag är inte så dum som jag ser ut" som min mamma brukar säga..
de blir en spännande vår farmöver, ska bli kul att se vad som sker med saker o ting. ibland önskar jag att jag kunde se in i framtiden så jag kunde bli lite bättre på att planera, allting bara sker.. o jag tycker de är bra skönt att vara lite förberedd. med de senaste två åren så har de hänt så sjuka saker kors o tvärs att ingenting förvånar mig längre.. imorn är en ny dag. onsdag. onsdagar brukar vara intressanta..få se vad som händer då..?

mamma ja, hon va de.. min gud. ska hem till t-town i helgen o då blir de massa kos med min älskade mor, bror och far! längtar så jag blir galen!
även fast jag har sådan hemlängtan då och då så kommer de ta ett bra tag tills jag flyttar tillbaka hem igen..
är inne på mitt andra år i Oslo, o kan lika gärna stanna ett tag till. trivs bra och har ett sjukt bra jobb och otroliga vänner. så what the fuck?
de bästa i oslo är min frida. hon är guld. lav ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0