jag väntar ...

jag väntar fortfarande på att något ska hända....
nu är de nära.. jag känner de på mig.


internet=smart grej. upptäckte att jag har varit ovanligt social på senaste och ringt upp alla pengar på telefonen ( JAG SKA SKAFFA ABONEMANG, JAG VET) men så gick jag in på chess hemsida, och WOLA, 25 gratis sms. sjukt bra.. nu har jag 22 kvar :) så får man 25 nya om en månad. 
Jag gillart!!

jag vill bli rik, skulle hållt bara en dag, en dag med massa pengar. köpa allt jag vill ha, sen är de bra.
har skrivit en lååång lista tills nästa lön, vad jag ska köpa till lägenheten och till mig själv, vad länge med att jag-måste-spara-massa-pengar-för-att-resa??!
äh, lev livet.. må bra.. ha kul.. skit kul.. de är mycket bättre än att sitta hemma o ruttna i 5 månader, innan man får njuta av livet? 5 månader är mycket av ett liv....ta vara på det!!
jag låter som en psykolog..


idag gick dagen ovanligt fort. hann med att tvätta imorse, gick till jobbet, jobbade på som vanligt, tränade, o nu måste jag sova för jag ska öppna imorn...
så god natt..
jag ska drömma om chuck...
chuck chuck chuck chuck chuck chuck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0