hallåå kaj, hallåå bojjeeee

jag ska faktiskt göra en till tatuering. Yepp!
kommer synas lite mer än min nuvarande. men inte lika mycket. bara om ja har en "bad-hairday" ;)

satte precis på MTV, och de är gnarls barkley live konsert....så sjukt dårligt.
har kollat på, på spåret, och skavlan med helena bergström och min mammas bästis rolf lassgård..
efter jobbet idag gick vi och tog en after-work-öl på garage, as usual, fredag=öl.
de var extra gott idag, men blev dock bara en för de va så galet kallt.

Temperatur: -2
Känns som: -10

sen gick vi hem till karin och tog en till öl med jacob o hennes nya inneboende som syr. kille, 27, syr.
syr gardiner. faktiskt!
samtalsämnet blev långvarigt för vi disskuterade vad andra ordet för "fingerkrokar"  var. kliss,klichs,klish,kliss..
jacob ringde sin mamma, henrik googlade o jag ringde min mamma.
vad har vi inte mammor till? dom är ju bäst.
min är snygg!!

friday är tillbaka. brun och snygg.
maraton solning på mig om jag ska komma ikapp.
imorn blir de en lång prata-masssa-skit-skvaller-dricka gott-njuta av livet-skratta-dricka mer gott-skratta lite till-kväll efter jobbet. fridays tror vi. satsar på stort. ölen är billig på cafe sör. men fridays är glassigt..
VAD SKÖNT ATT DU ÄR TILLBAKA HJÄRTAT MITT!!!

veckan har kutat i väg och på söndag är de februari. JAAA

jag ska åka utomlands. i april. vem vill åka med?

Kommentarer
Postat av: patricw

Jag är på :D När åker vi? Jag visste inte att du hade en tatuering, var när hur vad? :P

2009-01-31 @ 07:00:28
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0