desperat vintertid

jahaja.. vet inte riktgt vad ja ska säga.
de var lite mycket på en o samma gång.
känner mig, hm.. jävligt dum och jävligt tom.
har faktiskt väldigt mycket som jag SKULLE vilja säga, men inte kan för jag är så jävla dålig på att uttrycka mig själv. eller bara visa att ja bryr mig.. ska jag någongång kunna lära mig hur man gör?

nu är de sjukt mycket snö ute. o de gör mig arg.
men vadå, de är bara 2-3 månader kvar sen är den borta?
AAH!
bara veta att friday ligger åå playan i krabi o steker gör mig galen. hon kommer vara brun som en kolapinne när hon kommer hem och jag lika vit som snön.
kul.

egen lägenhet är ju faktiskt bra najs. men nu känner jag mig jävlig ensam..

imorn ska ja till ikea, wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0