stor eller??

vuxen= kaffe och öl.
jag älskar kaffe och öl.
ölen ska vara carlsberg. och kaffet ska vara hälften med lättmjök.
men ja känner mig inte så jävla vuxen av att dricka öl o kaffe.
nu gör ju alla ungdomar de också.
typ fikar.
på mc donalds.
öl var ju inte gott när man var liten.
speciellt inte med socker.
massa socker.
öl drack man för att vara tuff.
och va tuff man va.. herreguuud.
nu dricker man öl på uteserveringar och när man kollar på fotboll.
de är vuxet!
men har dock tre saker kvar att lära mig att tycka om, INNAN jag är vuxen.
1. rödvin
2. tomat
3. oliver
sen kan ja säga att jag är vuxen.

när jag var liten så tänkte jag att, vuxen är man när man går med höga klackar. pumps. och röker.
vuxen är man när man kör bil.
tvättar och diskar.
vuxen är man när man har en bärbardator och kostym.
svarta skinnhandskar.

lite vuxen..dock..


Kommentarer
Postat av: patricw

Vad har vi sagt om att vara så fin? Inte okej! :)

2009-02-17 @ 22:31:33
URL: http://metrobloggen.se/patricw
Postat av: Anonym

Hej mitt lilla hjärta!

Saknar dej. Puss o kram mamsen.

PS. Jag tycker inte om oliver.

2009-02-18 @ 11:19:36
Postat av: Anonym

Hei skjønnas!!!

Me blir aldri voksnere enn me føle oss inni:) KIDS 4 LIFE!!! eg ska lera deg å drikka rødvin i min nye hage:)

KLEM!!!

ps! om 1 uke reise eg te sydeeeen!!! :) happy happy happy!

2009-02-19 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0