22-03

yepp.
måndag.
usch.
fredag snart.
yees!
hooooome!!!
jag ska få en skruvdragare av min far, för "de är de alla fräcka tjejer har"! ;)
erika har flytta in, och vi (jag+mina underbara tjejer) ska dit och fira men vin o annat gott.. kul för dig hjärtat.
lördagar är nog den bästa dagen i veckan. fredagar är också najs. men lördagar de är då de händer.


jag har ett dilemma. ett stort. jag behöver tänka, men de kan ta för långt tid.
varför är jag så på. kan jag inte bara chilla lite.. känner mig lite stressad, men de är ju egentligen i onödan.
åh.
när ja kom till gymmet idag stod snö där, hon heter snöbom i efternamn, så då blir hon snö..
coolt. vi sprang o sprang. sen pumpade vi lite muskler. men smarta sofie kom på att hon glömt sin handuk så var tvungen att åka hem innan jobbet. de va segt vill jag lova. hade gärna stannat på gymmet ett tag till.
på gymmet är de lätt att tänka. ipod med bra musik och träning på de. jag hamnar i min egna lilla bubbla.
idag tänkte jag på vad jag ska packa med mig till sveariket i helgen, och så tänkte jag på mitt jobb..
de är rätt mycket jobb uppe i mitt huvud.
har fortfarande ett dilemma.

helgen var den bästa på länge. bra fredag..
lördagen blev en impuls kväll.
jag o min söta vän åt den godaste salladen ever på fridays. + 2 öl.
vi skulle ha en lugn lördag. " vi har ju fortfarande samma kläder som på jobbet"
gick till horgans och tog en öl till.
vi kom 22.. och gick 03.30.
kvällen blev inte så lugn, och shit vilken kväll. horgans säger ja bara. NAAAJS

söndagen slutade med massa cashews och walk the line.. perfek!


nästa år blir de new york för mig o frida. vi firar 10 år. så då slår vi på stort! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0