friends 4-ever

vänner.
de finns vänner.
de finns bra vänner.
de finns vänner som aldrig försvinner.
vänner som finns när man behöver dom.
de finns vänner som man inte behöver ringa varje dag . dom är alltid där anyway.
vänner som bryr sig. lyssnar. och vet. vet allt.
de finns vänner som är äkta. dom är få. dom får man ta hand om. och de gör man.
de äkta vännerna har man alltid med sig.

mina vänner är guld.
finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är att jag har er.
kommer alltid finnas här för er lika mycket som ni finns här för mig.
älskar er. och saknar er. hela tiden.

nu blev de lite känsligt här så nu får ja sluta. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

BABY! I LOVE YOU TOO :)

2009-02-27 @ 02:41:12
URL: http://whathappenstomorrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

varme klemmer fra alle oss gamle gina jenter i stavanger..we love u

2009-02-27 @ 12:02:04
Postat av: Mattan the Man

gassig blogg! glöm ej min hälsning!! haha:)

2009-02-27 @ 19:32:04
Postat av: soffan

SAKNAR ER ALLAAAA! tänker på er

2009-02-27 @ 23:14:05
Postat av: takk og det samme..blir herligt å få sett deg i helgen soffan:) me glede oss alle

2009-03-06 @ 02:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0