kort tight kjol

när jag var liten så var jag kär i typ 5 olika killar samtidigt..

olika för olika dagar. olika för olika timmar på dygnet.
beroende på humör och väder.
de var inte så svårt att välja.
jag ville ha..
en som jag alltid kunde skratta med så läraren var tvungen att flytta på en av oss. (på lektionen)
en som jag kunde spela fotboll med. en tuff en. (på rasten)
en som jag kunde tävla mot, jag skulle ju alltid vara herren(an) på täppan! (på andra rasten)
en som var lika busig som mig, palla äpplen på grannens trädgård eller vara ute lite extra länge med. (efter skolan)
en som gillade samma musik som mig. dem var få. inte många killar lyssnade på spice girls och aqua (lördag-söndag)
då svärmade det med fjärilar i magen varje dag ...
MEN.
nu är jag inte liten längre.
så nu är de alltså meningen att jag ska  hitta en kille som har allt de som mina fem en gång hade.
lycka till!
herregud..

idag fick jag beskedet jag längtat efter, HAUGESUND HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
dagen blev den bästa på veckan. och jag svävade runt i butiken tills vi stängde. då svävade jag hem och ringde johanna.
april. de är då de gäller..
gina.gina.gina

2009 blir ett kjolrikt år. höga, korta, tighta, stora, ballong, jeans, spets..alla sorter och färger som finns.
löööööööööööööööööööööööööööööööve it!!!




Kommentarer
Postat av: Faster

Hm...love kjolar! Det var en lite liten tjej som bara älskade alla sina kjolar och klänningar när hon var liten, DU! Och då skulle du helst ha klackeskor till men ibland gick det lika bra med gummistövlar. Och du var så söt!

2009-03-29 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0