alla vet vem..

mango-te.........smask
ny tunica från gina. rosa. skit snygg. känner mig skit snygg.
gött.
last.fm.se.
sjukt bra sida med grym musik.
upptäcker nytt örongodis varje dag.
idag lyssnar jag på swedish rock pop/ indie pop.
typ lars, broder daniel, bad cash, laleh, kent, håkan, ebba grön.
ebba påminner mig om när vi var små. eller mindre.
15-16, då var ebba musiken!!
vilka minnen.
anna ternheim ger vi många plus idag.

ikväll ska jag se den nya filmen med brad. brad pitt. den ska vara bra har jag hört.
och jag o petra konstaterade att brad är snyggast i världen.. stackarn.


jag tror att man föds rik och beröm.
dem som är kändisar. föddes till att bli kändisar.
jag föddes till att bli sofie.
inte känd.
inte rik.
rik på kärlek o vänner.
men inte känd.
lite känd.
"sofie johansson".. de vet alla vem de är. en del. ja.
om jag inte hoppar in o spyr i tv, dansar naken på karl johan, eller friar på radio så blir jag nog inte mer känd.
hur blir ja rik om jag inte föddes rik?
jag har aldrig vart rik.
men har världens bästa liv ändå.
den bästa familjen.
min mor och far har alltid skämt bort mig.
jag har fått mycket i mina dar.
mer än andra.
då tänkte jag inte så. då ville jag ha mer.
envis är mitt andranamn.
elin sofie envis johansson.
jag tror att de är en mening med allt.
ibland så känner jag mig som en filosof.
jag tänker för mycket...

jag vill ha en röd mini cooper i fördelsedagspresent, pappa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej stumpan! Nu har jag snabbläst ikapp din blogg! Kul faktiskt! ska försöka hänga med lite bättre nu=) Ses snart hoppas jag! Massa Puss!

2009-02-12 @ 19:29:18
Postat av: patricw

Jag vill ha dig i present.. snälla? :D

2009-02-12 @ 21:43:39
URL: http://metrobloggen.se/patricw
Postat av: Sanne

Nu har jag hittat hit. Det känns bra. PUSS -kusin

2009-02-13 @ 20:57:07
URL: http://saganomsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0