Rik

jag är trött.

de är typ 1m snö ute. får lite ont i magen när jag börjar tänka på hur mycket slask de kan bli?
fan.
jag längtar så sjukt till sommaren nu.
eller typ april.
finns de något härligare än när de första uteserveringarna öppnar?
no!
känns som vintern bara blir längre och längre.
nu är de -12 ute. igår var de -17.
tycker synd om hanna som bor där de typ är -20.
där snoret i näsan fryser för de är så kallt..
då är de kallt.

nu har jag gjort en stor kopp kaffe med extra mycket mjök..
men egentligen..
önskar jag att, jag hade haft killen på kaffebränneiet hemma varje morgon så han hade kunnat göra en magiskt dubbel latte till mig. toppad med kanel och ett svart sugrör. sugröret är de viktigaste av allt.
MUMS!
när jag blir rik så ska latten stå färdig och klar i köket när jag går till jobbet. när jag blir rik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0