2 par skor


idag såg jag en mini cooper.
röd.
min bil.
den saktade in bredvid mig och stannade.
waaaaah, min första tanke var att gud äntligen hade hört mina böner.
men.
så sticker en tant (TANT?!??) ut huvudet ur fönstret och frågar mig efter vägen till posten.
posten?
jag ville inget hellre än att dra ut henne ur bilen och köra iväg.
men de kunde ja ju inte.
nej.
jag pekade och hon körde iväg.
i min bil.
fan.

jag är en shopaholic.
jag har en garderob till 4.
och allt är mitt.
yepp, de är helt fantastiskt.
jag älskar kläder.
idag har jag shoppat skor.
jag älskar skor.
idag har de varit en helt perfekt dag.. trots att de är måndag.
smuuuud!
nu ser jag top model finalen och dricker tropisk juice.
aaaaaaah..

jag måste skaffa mig ett husdjur.
har tänkt fisk.
men dom kan man inte krama.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
och så skulle fisken aldrig komma ihåg mig.
deras minne är ju konstant urfunktion.
innekatter luktar illa.
och de gör inte jag.
ingen bra kombination.
hundar behöver uppmärksamhet.
de skulle ja inte orkat.
får skaffa en hamster då. som kan springa i ett hjul hela dagarna.
lite underhållande faktiskt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0