hjälp


idag har jag en bad-ögonfras-day...
shit the same.
tänk en sminklös värld.
gud va skönt.
va länge jag hade kunnat sova på morgonen.
naturligskönhet.
man behöver ju inte sminka sig.
alla gör ju inte de.
men jag känner mig tio gånger så mycket fräschare.
och om jag sovit 3h på natten syns inte de när jag går till jobbet.
smink är kul.
de kan ja tänka mig att jobba med.
älskar ögonfransar.
mina.
och min lillebrors.
idag har jag en bra-hairday.
YEPP


de är en tom lägenhet mittemot mig. så snart får jag en ny granne.
kan ju bli riktigt intressant.
har hört att frogner-området lockar tills dig de bästa..(?!!!!)
o märklare är ju rätt snygga med. o rika. typ. om de går bra.
inte nu kanske.


dilemma dilemma. säg mig..............................................................................

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag tycker du är vacker utan spackel, puss o kram

2009-02-11 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0