morning glory

egentligen så skulle jag vilja ha en sån där tuff och snygg musikblogg.
färger och länkar till massa coola musikhemsidor och skriva allt om musik och artister.
finns så sjukt mycket musik som många inte ens vet att de finns.
artister som inte existerar i radion än, men som är kanoners.
fast..hmmf..
gud va tråkigt att bara skriva om en sak hela tiden.
de skulle jag tröttna hyfsat fort på.
de finns ju inte bara en grej som jag tänker på, i mitt huvud?
så jag skiter nog i det.
tar en dag som den kommer.
kan ju dock rekommendera lastfm.se ( har gjort de förr, MEN SJUKT BRAAA HAAAA)
där hittar du allt och lite till.
tänk ginatricot utan (de jävla) dunket i bakgrunden.
de skulle ju inte funkat.
nix pix.
btw.
har ni tänkt på att när cd spelaren hakar upp sig.
och man måste byta låt.
då spelar de ingen roll om resten av skivan är döttsbra..
då vill man bara höra just den låten!!
hatar skivor som hackar.
cd-fodral, någon som hört om det?


iförra inlägget så skrev jag om kjolar.
vill bara tillägga att man dock ser en aning gravid ut i hög jeanskjol.
så om ni ser mig i jeanskjol. så glöm tanken " åh hon e gravid ".. de är bara som de ser ut. okej?
tänk, "shit vilken snygg kjol"!!

nu ska jag till jobbet. sen säger jag byebye oslo, och hejhej trollis.
ska säga hej till tandläkaren.
men bara hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0