handywomen


nu är jag fan världens fräckaste tjej. eller ja. norges.
för jag har en skruvdragare.
den är svart.
inte med blommor.
helt svart.
den är ju rätt snygg då.
lite sexig sådär.
jag ska ju säkert ha den ett tag i mitt liv.
så svart är ju hyfsat bra då.
tänk 70-åriga sofie med en blommig skruvdragare från -09.
nae?
haha!
känner mig väldigt handywomen redan.

de har gått en propp. men hittar inte proppskåpet.
de har alltid funnits i de lägenheter som jag haft.
men inte nu.
kanske för att den här är för liten?
väldigt hjälplös är jag nu.
lampan i sovrummet har slocknat, så nu är de extra mörkt där.
får gissa vad jag tar på mig på morgonen?
kan bli intressant.

trollhättan är en intressant stad.
ingen förändras där.
jag känner mig som 18 när jag kommer hem.
kommer aldrig bli äldre i trollhättan
men så fort jag kommer utanför gränsen, så blir jag 21.
de som bor kvar hemma, är de samma människorna som när jag flyttade.
de ser likadana ut, och gör exakt samma saker.
jag älskar att vara hemma. jag älskar trollhättan.
en gång i månaden.

helgen var som vanligt tokigt bra!
piroger-inflyttingsfest-promenad på SPEKÖN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0