once upon a time.

Idag är de 1 år sedan min mormor dog.
alla hjärtans dag.

min kompis, kompis har varit hos en spådam.
många tror inte på sånt.
men när min kompis berättade vad hennes kompis spådam sa om henne så blev jag lite fascinerad.
berättade att (den här kompisens kompis) hon hade alltid hennes mormor vid sin sida. som övervakade henne.
hennes mormor dog innan hon föddes.
min farmor dog innan jag föddes.
hennes namn var Tyra Villhelmina.

idag är jag inte lika taggad som igår.
vad ske´a bager´a....


Kommentarer
Postat av: Jenn-fis

ingenting tingeling, söt bild! :D



Tyra är ett fint namn, och Vilhelmina med.. Bra namn för framtida barn? :P



Längtar efter dig..

2009-02-16 @ 22:41:38
URL: http://jottemo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0