nej nu jävlar!

okej.
jag ogillar människor som inte tar service yrket på allvar.
det är inte så jävla fancy att jobba i butik.
de handlar inte om att ha vara snygg och ha snygga kläder o bla bla.
man måster vara effektiv som satan, ha 10 bollar i luften ,samtidigt som man ska hjälpa en kund.
måste hela tiden le o skratta o vara glad. även om man har en dålig dag.
detta tar på kratferna...och så får man träningsvärk i käken.
de som gör mig arg, de är när man verkligen försöker vara på topp så kan folk vara så respeklösa och tro att de inte finns någon bättre än dom själva.
vissa personer tycker att man har ett skit jobb, och tänker inte på att hon kommer bli skit snygg i den toppen som hon köpte hos oss. TACKA O VA GLA!
under mina 2år på gina så har jag varit med om många elaka människor och fått ta mycket skit till höger o vänster. men de är bara att skratta bort det och låssas som inget har hänt.
annars hade jag nog inte mått så bra idag .. haha.
jag tror det hela handlar om att de är kunden isäg som har en dålig dag och detta går ut över oss som jobbar.
tycker att alla ska ta sig i kragen när dem är ute på shopping och vara glad för den hjälpen de får.
de är inte vem som helst som jobbar inom service.
och dom som gör de, vet vad dom har att göra med.
så respekt.
tack.

imorn är de löning. det betyder SHOPPPPING, SHOPPA SHOPPA SHOPPA!!!!!!!!!!

ser framemot en fantastiskt helg.
kurry o ketchup-vin-skavlan-jobb-frida-färgahåret-ännu mer vin-träna.. ÄLSKADE HELG SNART ÄR DU HÄR!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvinnan talar och ja håller fullständigt MED , helt rätt..

2009-02-19 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0