jag gör som jag vill..

nu vill jag klaga lite. på vädret.
jag blir deprimerad. ordagrant.
jag tänker för mycket.
de säger frida med.
jag tänker på dagen som gått, dagen som kommer, månaden som kommer.
vad ska jag göra nu? vad ska jag göra då? vad ska jag göra sen?
varför inte bara ta allt som de kommer?
nej.
för de är jävligt svårt har jag hört.
ibland blir jag arg på mig själv.
som idag.
en tänka-för-mycket-dag.
blir arg och ledsen och ringer upp alla mina pengar på telefonen för att jag måste få smakråd.
"gör som du känner för"
tack. lätt. nej.
nu börjar jag tänka igen.
aaah.

christiano ronaldo. han är ju bara fett snygg.
fotboll säger ja bara.
män i shorts.
idag lekte jag frisör med frida, blev imponerad av mig själv.
hon blev gööööööööör snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0