HEJ

jag har fått grannar.
en tjej och en kille.
ett par.
de var väl inte de jag hade hoppats på dock..

den här söndagen har nog varit den tråkigaste i mitt liv.
ge mig måndag och nya krafter!!


"Framöver kan du känna dig förtvivlad när du upplever att saker o ting står stilla i ditt liv.
De är så mycket du skulle ha gjort och så mycket du önskar dig- varför sker de ingenting?
Men ha is i magen, de är bara tillfälligt.
Till våren kommer du garanterat få fart på tillvaron igen.
Skaffa dig en hobby som får tiden att går snabbare!
I slutet av månaden kommer du få ett erbjudande du ej kan motstå!!"

Kräftan.

Kommentarer
Postat av: mrM

söndagar suger !

2009-02-15 @ 19:52:40
URL: http://barawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0