björn gustafsson, vad håller du på med??

saker är inte alltid som man tror. vissa mår inte så bra som de kanske ser ut.
ibland så måste man tänka mer än en gång. typ två gånger. kanske tre, förän man förstår hur de ligger till.
ja jag vet att jag alltid tror och tänker de värsta.
många säger de till mig.
att jag är lite för orolig än vad jag borde vara.
ser jag en brandbil så tror jag att det är min lägenhet som står i lågor.
blir jag sjuk tror jag att jag ska dö.
flygplanet kommer störta...
men egentligen så vet jag ju att de inte är sant. de är bara en konstig tanke som kommer upp. men försvinner lika fort igen.
okej. att sitta på ett flygplan 14h till thailand, var dock lite jobbigt.
hemvägen gick bättre för då sov jag 9h isträck efter att jag tagit en sömntablett.
rekommenderas!
:)
jag kanske verkar lite konstig. men att vara helt "normal" är ju bara tråkigt.
bjud lite extra på dig så kan omgivingen få ett gott skratt.
dem skrattar inte åt dig. utan med dig.
skratta förlänger livet? var de inte så.. jooho

nu står de 1l baileys ikylen o bara väntar tills nästa helg.
frida hade varit en blomma och köpt de till mig.
konge bra!

örongodis. josh rouse, gud så bra!
har en ny bra kille med, han heter ed harcourt. skön.

igår. när jag kom till jobbet ,så frågade fanny om jag inte skulle följa med på björnan (björn gustafsson) på fredag kl 21. kostade ynka 130 spänn för att få se och höra killen, ett gäng från jobbet skulle haka på..
EH, ÖH, JAA FÖ FAN. åker lätt hem på lördag ist för att få en fredagskväll med skratt och öl med björn. JAAAAAAA. fanny hade räddat min vecka. var helt tokig.. överlycklig. 
men sen på lunchen, ca 16.30, då försvann lyckan, fanny kommer inspringandes. HAN HAR AVLYST. HAN KOMMER INTE.
hopp. de va min dag de.
trist.
väldigt trist.
så trollhättan, here i come. imornkväll.
brudar vi ska ha så kul som adrig förr på lördag.
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV U


Kommentarer
Postat av: patricw

Haha jag har sovit 9h i sträck på flyget UTAN sömntablett, det du! :D

2009-02-06 @ 08:17:45
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0