älskar

älskar..heter oslos hetaste gayklubb.
slager, slager, slager och öl. med världens bästa sällskap.
kan inte bli en bättre lördag..
jag har en bögvän. han heter patricio.

nu är de översvämmning i oslo. av slask. jag hatar slask.
man blir blöt, och kall om fötterna, och då blir man irreterad på allt. inget är kul.
hatar slask.
de ska vara snö, eller ingen snö alls. inget mellanting.

nu är vi inne i en period där jag känner mig väldigt lost.
vill att de ska bli vår och grönt.
inga bekymmer, alla är glada.
nu, om man säger en sak vid fel tillfälle till vissa personer. så ryter dom till.
" jag har en dålig dag "
fine, för mig, men håll de för dig själv.


mörkchoklad är bra för hjärtat.. de har jag läst!



igår färgade jag o frida håret.. då såg vi ut så här;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0