lucky number 13

nu är de fredag.
de betyder Skavlan 21.00 på kanal 1!
jag gillar att jag har svenska kanaler. glömmer ju bort att jag är svensk ibland.
Skavlan har blivit en favorit. han är tuff.
mammas blivande man.
yepp yepp.

imorn är de alla hjärtans dag.
KUL FÖR ER ALLA PAAAAR!
grattis.
själv ska jag på singel-fest.
tråkigt att du inte kan följa med frida, för du är ju inte singel.. hööhöö
:)
jag mår kalas bra. är lite trött. ska upp halv 6 på en lördag. svider lite grann.
men va fan..

bra gud:
1. balsam
2. ögonfransböjare
3. conversskor
4. mobiltelefon
ett måste.
tack.

bild: hanna o mig hemma i vår fina stad.
saknar dig vännen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och du i kära trollhättan? :)

2009-02-14 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0