hard working women



de känns som man alltid måste ha någonting att klaga på när man ska blogga.
de är ju roligast att skriva om något man stör sig på eller om något dumt, ogillat eller cpigt har hänt.
även roligare o läsa.
men faktiskt så har jag inget att klaga på nu.
allt går som på räls.
jag jobbar på, har jobbat min 34:de h idag på 3 dagar. känns gött!

JO!
en sak kan jag klaga på. städerskan.
hon har städat bort min smutspåse med min smutstvätt som låg på toaletten. hon trodde väl att de va skräp!
så nu är jag ett par trosor, ett par strumpor och ett linne fattigare. TACK SÅ MYCKET!

nu ska jag ut o götta mig i solen vid hamnen.

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: patricw

Mmm, du har säkert brist på kläder ;)

2009-04-22 @ 20:34:29
URL: http://metrobloggen.se/patricw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0