två bollar

de är jobbigt de dagarna man vill få gjort många saker men knapt hinner två.
idag vill jag; träna affrodans, sola, städa lägenheten, packa klart till sverige, surfa på nätet, se på chuck, laga mat, ut o jogga, sortera mina skor, vika alla mina kläder i min garderob, ta en lång skön dusch eller bad? hoho
jag kommer ju inte hinna allt till 13.30? tjena mittbena!

ibland så har jag väldigt dåligt tålamod, eller nja alltid. jag kan inte bara gå i samma skor varje dag utan att något inte händer. jag tror att de är något seriöst fel på mig på den fronten. för visst kan de vara skönt att bara slappa o inte göra ett piss?
varför tycker jag inte att de är skönt?
lite ro i kroppen.
nu har jag många bollar i luften. och jag vet inte hur jag ska bära mig åt så att alla landar där jag vill.
jobbigt läge.

nu är de inte långt kvar tills jag sitter på bussen to sweeden!
so long fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0