stavanger nästa


de går så jävla bra med öppningen! vi har jobbat på så nu finns de ingenting att göra. o då menar jag INGENTING.
vi kan öppna butiken imorn :)
så ikväll går båten till stavanger. ska jobba lite där istället!
very najs!


kine! min sköna! gralla med dagen!!!



städerskan har inte varit o lämnat tillbaka mina underkläder. tänkte att hon kanske ville tvätta dom åt mig. men ikke.
hm.
stöld.

alla mina fina flickor ska till elin o kalasa på valborg.. o jag är inte ett dugg avis!! lovar!!
lund liksom. där är de ingen fest.
hoppas ni får jävligt tråkigt. fy!!
:D


sol. sol. sol.

Kommentarer
Postat av: jooohh

soooofff, vart har du tagit vägen?

2009-04-25 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0