städa.. tss

ikväll är de öl på butlers. fan va najs.
påsk är bra.
städa är överskattat. de är något jag ogillar stark.
så nu ger jag upp.
orka.
kan ta de någon annan dag.
jag är ju ändå inte hemma förän nästa tisdag igen och då har ju lägenhten lyckats samla på sig massa damm o skit ändå.
för att hålla den skinande ren måste man städa varje dag.
jag har viktigare saker för mig.
typ dansa afrodans.
HAHA.
gud va oordningssam jag lät nu...
men de är jag. btw.

nästa resa ska bli till köpenhamn. efter haugesund och 17maj.
köpenhamn. fantastiska stad.
älskar danmakr, älskar danskar
pengar är överskattat.
alla är rika.
jag me!

nu är de nära. snart går bussen.
kostade bara 52spänn, gud ville nog ha hem mig till påsk. eller någon annan? :D



Kommentarer
Postat av: patricw

Jag ville ;D

2009-04-10 @ 01:09:19
URL: http://metrobloggen.se/patricw
Postat av: fredriksta

Soofiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :)

2009-04-14 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0